woensdag 2 juli 2014

Stampin' Up! - Open huis

 ..
Goedemorgen, vandaag een notitie blokje die de dames hebben gemaakt op mijn openhuis afgelopen zondag. Wat een gezellige dag en als ik terug denk glimlach ik nog. Echt een dag met een gouden randje ;) Dank jullie wel voor de leuke dag ... 
..
..
Het notitie blokje was in twee verschillende kleuren te maken en ik kan niet kiezen welke ik mooier vind. Het linker boekje is met Lost Lagoon en hello Honey cardstock gemaakt en de rechter met Sahara Sand en Blackberry Bliss. Het design papier komt uit een paperstack blokje en heet Moonlight. Ik heb het dsp gescheurd en beinkt met Sahara Sand Inkt en in de linker hoek vind je een stuk Linnen Threat vast geniet. Ik heb de 2,5" Circle pons gebruikt om een stikje Whisper White geponst en met de leuke nieuwe Work of Art set heb ik gestempeld met hello Honey, Blackberry Bliss en Sahara Sand. De tekst komt ook uit Work of Art. De bloementjes heb ik geponst met het ponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack. In deze set vind je een bleometje, een sterretje en een hartje. Echt een mooie set ;o)  
..
..
Zo zaten we gezellig met zijn allen aan de tafel, ik had 's morgens een aantal dames en 's middags ook. Ik heb enorm genoten van deze dag. Ik had het een beetje te strak gepland -note te self, beetje anders plannen Jannes- maar het ging allemaal goed :p 
..
 ..
We hebben niet een groot huis, groot genoeg voor ons hoor, maar als je een open huis hebt dan kan het wel wat groter :p Ik had een behang tafel geleend van mams en deze in de huiskamer geparkeerd. Daarop had ik verschillende voorbeelden en nieuwe producten neergelegd. Tjong nu zie ik toch nog -of beter gezegt die zie ik dus niet- een aantal dingen die ik vergeten ben erbij te leggen. Nou ja foutje :p 
.. 
..
Hier zie je het andere deel van de tafel, en ik moet echt de volgende keer het tafelkleed even strijken vind je niet? Ik zou het doen hoor maar tja ik had geen zin om te strijken, maar het is meer voor mijn eigen gevoel dan dat iemand er wat van zei *wink 
... 
En de nieuwe weekly deals van deze week. Wil je iets uit deze deals of wil je iets anders bestellen. Aanstaande zaterdag doe ik een bestelling en jij kan je bestelling doorgeven tot en met donderdag. Ik vind ze helemaal super .. ow die ponsen zijn echt een must have hoor :p 
..

Een hele leuke dag allemaal ... 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png