dinsdag 1 juli 2014

De nieuwe Stampin' Up! catalogus is er ... yeah!

..
Yeah, hij is er, de nieuwe catalogus. Ik ben helemaal hyper hihi lol. Wat een mooie catalogus hebben we dit jaar. Anders ingedeeld, en boordevol stempels, ponsen, dies, nieuwe kleuren, project life en heel veel inspiratie. Als je op de banner klikt kan je hem downloaden, maar heb je liever een papieren variant mail me dan op stampinjanneke@gmail.com.
..
Aanstaande zaterdag ga ik de eerste verzamel bestelling doen en als je graag iets wilt meebestellen dan kan jij je bestelling doorgeven tot en met aanstaande donderdag. Natuurlijk is het altijd mogelijk een bestelling te doen, of een online order te plaatsen in mijn online webshop. Er zijn wat foutjes in de catalogus, deze kan je vinden onder het kopje catalogus bestellen en correcties.
..
..
En vanaf vandaag kunnen ook jullie de Blendabilities bestellen, er is een selectie beschikbaar en op de flyer hier boven kan je zien welke sets jij al kunt bestellen. De overige sets kan je later bestellen. Ze blenden heel erg mooi en je moet even oefenen maar het resultaat is echt top. Je krijgt een lichte, middel en donkere marker in je set en de prijs is €13,95 per set. De skintones zijn duurder maar an heb je 6 markers in een set, ook in verschillende tinten. misschien had je het filmpje al gezien maar als je hier klikt dan je hem bekijken.
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag ;o)  
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png