zaterdag 2 augustus 2014

Stampin' Up! - Ribbon Share

Een share is de manier om kleine hoeveelheden van de mooie producten van Stampin' Up! te ontvangen in plaats van de soms iets te grote hoeveelheden die in de catalogi worden aangeboden. Het lijkt mij de oplossing voor mensen die graag alles van Stampin' Up willen hebben maar niet grote hoeveelheden willen aanschaffen.
..
Per lint share heb ik 4 personen nodigAls ik voldoende deelnemers heb en jij het geld voor de share aan mij hebt overgemaakt, dan krijg je jouw deel toegestuurd, alle prijzen zijn zonder verzendkosten en is afhankelijk van de hoeveelheid die je wilt. 

Mail me op stampinjanneke@gmail.com om je op te geven voor een van deze shares ;o) Je kan de shares vinden als je --> hier <-- klikt.

Een hele fijne zaterdag avond! 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png