zondag 3 augustus 2014

Stampin' Up! - Congratulations


..
Goedemorgen, vandaag weer een nieuwe uitdaging bij de CAS on Sunday blog. En deze keer moet je een vlinder op je kaart gebruiken, hoe dat is natuurlijk aan jou, als de vlinder maar duidelijk aanwezig is ;) Je kan een GDT spot winnen als jij deze keer de winnaar bent. Als je op het blog kijkt vind je heel veel mooie kaarten gemaakt door de andere dames van het team. 
..
...
De basis kaart is in de kleur Tangelo Twist gemaakt en daarop een stuk Whisper White. De spetters in de linker onderhoek zijn gemaakt met de stempel uit de Gorgeus Grunge set en gestempeld in Tangelo Twist. De spetters boven in zijn met dezelfde stempel gemaakt maar ik heb daar Lost lagoon inkt gebruikt. De Tea Paper Doily heb door de midden gesneden een beetje vast geplakt met de snail, en toen het Linnen Treath er omheen gebonden. De vlinder heb ik gestempeld met Tangelo Twist en komt uit de Papillon Potpourri set ik heb hem uit geponst met de Elegant Butterfly pons. Die pons heb ik ook gebruikt om de vlinder uit White Vellum te ponsen. Ik heb Tombo gebruikt op de vlinders op elkaar te plakken en op de bovenste heb ik Rhinestones gebruikt om het lijm te verbergen. Ik heb ook Rhinestones aan de linkerkant geplakt, bling ik hou er van ... niet teveel maar zo op mijn kaartjes vind ik het wel leuk. 
...
Lint Share ... 
..
..
Ben jij ook gek op lint, maar wil je geen hele rollen aanschaffen omdat je dat eigenlijk te veel vind, dan heb ik nu voor jou de oplossing! Want gister middag ben ik bezig geweest met de lint shares, je kan dan verschillende soorten lint kopen maar je hoeft dan geen hele rollen aan te schaffen. Hoeveel meter en de kosten daarvan ligt aan het soort lint en hoeveel kleuren er zijn. Je vind de share op deze pagina en als je mee wilt doen dan hoor het graag. 
..
Ik wens jullie een hele leuke zondag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;o)
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png