zaterdag 9 augustus 2014

Stampin' Up! - For You

 ..
Goedemorgen, vandaag heb ik een boekje voor jullie. Dit leuke modelletje heeft Caroline geshowd op de Regional Event van Stampin' Up! in Houten en ik moest het gewoon maken ;o) Te leuk om er niks mee te doen toch? 
...
 ..
De basis is van Crumb Cake cardstock gemaakt en ik de nieuwe File Tabs Edgelits gebruikt om de tabjes te maken. de voorkant heb ik versierd met Blackberry Bliss cardstock, het leuke nieuwe dsp Moonlight en de Hostess stempel set Hello Love. Ook heb ik de Chalk Talk Framelits gebruikt. de zon heb ik gestempeld met Hello Honey en het vogeltje heb ik met de Many Marvelous Markers gekleurd. Op de tabjes heb ik Whisper White cardstock geplakt en daarop gestempeld met de Alphabet Rotery stamp. Een stuk linnen Tread heb ik aan de bovenkant en aan de onderkant geplakt zodat het boekje dicht kan.
...
..
Zo ziet de binnenkant eruit. Ik heb vier labels gemaakt, ook met de File Tabs Edgelits. Ik heb Gorgeus Grunge gebruikt om de stippen te stempelen en daarnaast verschillende sets, Hello Love, Something to Say en een photopolymer set (sorry ben de naam even kwijt) 
...
Op woensdag 20 augustus geef ik een workshop met de File Tabs Edgelits en dan gaan we dit boekje maken. Heb je ook zin om te komen?  Er zijn nog een paar plekjes vrij en je kan je nog opgeven tot en met morgen als je ook wil komen. De kosten voor deze workshop zijn €7,50 en als je de File Tabs Edgelits erbij wilt ontvangen dan kan dat ook! Je betaald dan €17,50 en ik zorg ervoor dat ze er zijn op de workshop. Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling al vast te plaatsen zodat je hem gelijk kan mee nemen op deze dag ;o) Laat het me even weten als jij je opgeeft voor deze workshop. 
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuk dag en bedankt voor jullie berichtjes en bezoek aan mijn blog. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn boekje:


 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png