woensdag 3 september 2014

Stampin' Up! - Honeycomb Hello workshop

 ..
Goedemorgen, aller eerst ontzettend bedankt voor alle berichtjes, mailtjes, what's apjes en telefoontjes over mijn Rising Star en Incentive Trip. Ik kan het nog steeds niet geloven en ik ben zo ontzettend blij! Vandaag een kaartje die ik als voorbeeld heb gemaakt voor de workshop 'In de hoofdrol' van woensdag 17 september. Ik ben geinspireerd door Kimberly van Diepen en ik hou van haar stijl. Deze kaart is heel anders maar toch herken je wel iets ;) 
...
...
De basis is gemaakt van Early Espresso en daarop een stuk Very Vanilla en daarop een stuk design papier uit de Typeset collectie. Ik heb de zijkanten met de Stampin’ Distress Tool bewerkt en daarna met Crumb Cake inkt en een bauder de zijkanten gesponst. Met de Early Espresso Stampin' Marker heb ik voorzichtig de Honeycomb embossing folder gekleurd en daarop het Typeset dsp gelegd en zachtjes aan gedrukt, zo krijg je een afdruk van je embossing folder op je dsp (maar het kan ook op cardstock natuurlijk) Ik heb Neutral Chevron Ribbon op maat geknipt en met Sticky Stripe vast geplakt. Daarop een stuk Baker's Twine in de kleur Early Espresso. Ik heb Crumb Cake cardstock gebruikt om de Hexagon Hive thinlits uit te stansen en de losse deeltjes heb ik gestempeld met de leuke Honeycomb hello stempels. Ik heb Early Espresso inkt gebruikt. De gouden bling komt van de Gold Sequin Trim en ik heb de Rhinestones gekleurd met de Blendabilities zodat ze goudkleurig zijn. 
...
 Deze kaart (de andere twee blijven nog even een verrassing) gaan we maken op de 'In de hoofdrol' workshop van woensdag 17 september. Ik heb nog een paar plekjes vrij en je kan je nog opgeven tot zaterdag 6 septemberDe prijs is €15 om deze workshop bij te wonen en het maken van drie kaarten of €30 als je de Honeycomb Hello set die we gaan gebruiken erbij wilt ontvangen. De workshop is inclusief koffie/thee met wat lekkers. Er is per keer plaats voor vier personen. De workshop is van half 10 tot ongeveer half 1. Ik zou het heel leuk vinden als jij ook kwam. 
... 
Ik wens jullie allemaal een super leuke woensdag. Bedankt voor jullie bezoek ;) Wil je nog iets bestellen? Je kan je bestelling nog doorgeven tot en met donderdag aanstaande ... iedereen die deze maand een bestelling bij mij doet daarvan zet ik de naam op een briefje en dan kom je in de hoge hoed. 1 oktober zet ik dan op mijn blog wie mijn verrassing heeft gewonnen! 
... 
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png