zondag 7 september 2014

Stampin' Up! - Team meeting

..
Gisteren hadden we een hele gezellig team meeting in Leidschendam bij Lida (dank je wel, je bent een top gastvrouw) Het was onwijs gezellig en ik heb wederom genoten van een heerlijke, gezellige en leerzame dag ;)
,,
Sylvia en ik waren al vroeg op pad, en bij aankomst werden we verwend met heerlijke koffie en soesjes (psst ik heb er eentje gesnoept) en nadat iedereen er was, een voorstel rondje en het 'zakelijke' praatje van Carmen hadden we een overheerlijke lunch. Na de lunch was het knutsel tijd. Carmen had ons gevraagd een kaart te maken, en datzelfde materiaal in een ondoorzichtige zakje te doen. De kaart mocht je niet laten zien, en het pakketje werd uitgedeeld door Lida. Met dat pakketje moest je dan een kaart maken met de materialen en je mocht maximaal twee dingen toevoegen. Ik had een vrolijk gekleurd pakketje en met kleuren die ik zelf nooit zou uitzoeken, maar wat was het leuk om te doen! Iedereen heeft zijn eigen idee en het was zo leuk te zien wat iedereen er van gemaakt had ;) Hieronder vind je de materialen die ik in mijn zakje vond. 
...
....
Dit kaartje heb ik gemaakt. Het was een beetje onwennig. Een kaartje maken met spullen die je zelf niet zou uitkiezen of in de kleuren die je niet zelf zou combineren is best een uitdaging! Maar wat is het leuk en ik ga dit zeker ook doen als ik een meeting heb met mijn team ;) 
..
 ...
En dit was het orgineel, gemaakt door Sylvia ;) Wat een beauty he? 
...
..
Is knutselen jouw passie? Wil jij geld en gratis producten verdienen terwijl je iets doet wat je leuk vindt? En wil je 20% op alle bestellingen die je doet? Als je op 1 of meerdere van deze vragen met ja hebt geantwoord, dan is Stampin' Up! de uitkomst voor jou. Wordt demonstratrice, ik verheug me erop om je te verwelkomen in mijn team. Je kan hier alles lezen, of mail me als je nog vragen hebt. 
...
Ik wens jullie een suoer leuke zondag, ik ga mijn spullen opruimen en lekker nagenieten ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png