dinsdag 21 oktober 2014

Stampin' Up! Convention #2

 ..
Hallo, eigenlijk wilde ik eerder vandaag al iets plaatsen, maar ik ben zo moe dat ik even wat bij geslapen heb ;) Ow vreselijk eigenlijk, maar ja .. het was wel even lekker! Op de bovenstaande foto zie je de cadeautjes die ik heb gekregen van Mieke, Monique en Xandra ;) Zo mooi ... 
....
..
Op donderdag avond was de Zilver2 receptie en ik mocht daarbij zijn! Een hele leuke avond met hele gezellige mensen. De zaal was prachtig aangekleed en voor het eerst zag ik Shelli in het echt, wat een prachtige vrouw en zeer grappig ;) Hihi ze maakt leuke grapjes hoor ... Hierboven  zie je een foto van Xandra en mij.
... 
...
Dit is het prachtige cadeau wat we kregen op de Zilver2 Receptie. Een notitieblok met twee mooie leren pennen in een leren hoesje, prachtig hé?
..








 ..
Zo zag de tafel en de zaal eruit ;) Vind je het er niet prachtig uitzien? 
... 
..
De prachige wit grijze tas heb ik van Carmen gekregen omdat ik op de Zilver2 Receptie was, dank je wel Car, ik vind hem echt zooo gaaf! Boven het zwarte doosje zie je mijn naam stempel die we kregen toen de receptie afgelopen was, ik ben er heel erg blij mee ;) Op het zwarte doosje zie je mijn Rising Star ketting die ik kreeg op Award Night, daarover zal ik later meer vertellen. En de mooie kaart kreeg ik ook op diezelfde avond. 
 ..
 ..
Tenslotte nog alle swaps die ik heb gekregen, de een nog mooier dan de andere. Dank jullie wel allemaal voor het swappen met mij, ik heb weer heel veel leuke ideeën. 
...
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke avond nog en badankt voor jullie bezoekje, Ik ga mijn foto's nog even bekijken, en uitprinten. Ik ga een Project Life album maken van de Convention ;) Ik zal het zeker even laten zien als ik klaar ben, maar ik denk dat het nog wel even duurt hoor ... maar jullie zien hem dan wel verschijnen ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png