woensdag 22 oktober 2014

Stampin' Up! - Kerst workshop dag ...

..
Op zondag 9 november heb ik een kerst workshop dag gepland in Heerenveen en ik wil jou van harte uitnodigen op deze in kerstsfeer gezellige knutsel dag die vanaf 10 uur begint en tot ongeveer half 5 duurt. Deze dag staat in het teken van kerst en winter en we gaan verschillende kaarten maken met de nieuwe producten uit de nieuwe herfst en winter catalogus die we hebben. Er staan heel veel leuke nieuwe stempels, design papiertjes en leuke embellisments in deze catalogus. 
..
De kosten voor deze dag zijn €20 en daarvoor krijg je een goed gevuld pakket vol met alle materialen die je nodig bent om alle kaarten en projectjes te maken voor deze dag, en je kan zelfs meer maken want je houd over zodat je thuis verder aan de freubel kunt. En de herfst / kerst catalogus krijg je van mij gratis als je je inschrijft voor de deze dag. Hoe leuk is dat! Koffie, thee met wat lekkers en ook andere versnaperingen zitten bij deze prijs in. Alleen moet je wel zelf je lunch meenemen. Ook hou ik een leuke verloting waar je leuke prijsjes mee kan winnen ;o) 
..
Je kan je nu inschrijven via de mail stampinjanneke@gmail.com en schrijf in het onderwerp Kerstdag Heerenveen en je krijgt van mij zo snel mogelijk een mail terug. Je kan je opgeven tot en met zondag 26 oktober. H
et is natuurlijk mogelijk om een bestelling te plaatsen, dan neem ik deze voor jou mee op deze dag, doe dit voor vrijdag 24 oktober.
..
Op zaterdag 25 oktober ga ik een bestelling plaatsen, wil jij ook iets bestellen dan hoor ik het graag van je. Ik wens jullie een hele leuke avond en ik hoop je te zien op zondag 9 november.
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png