vrijdag 3 oktober 2014

Stampin' Up! - Thanks

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik vorige maand had gemaakt voor de dames en heer van de Happy Stampin club. Kleurtjes die ik niet zo snel zou pakken, maar de combi is leuk! 
...
..
De basiskaart is gemaakt in de kleur Crumb Cake met daarop een stuk Natural White en ik de Tag Topper Punch gebruikt om een label te maken. Het Early Espresso Cotton Ribbon heb ik met de nietmachine vast gemaakt. De cirkels zijn gemaakt met de 2" Circle Punch. Ik heb Early Espresso en So Saffron cardstock gebruikt. De stempel komt uit de #hello set en heb ik gestempeld met Tangerine Tango. Linnen Treat en rhinestones maken mijn kaartje helemaal af. 
...
Morgen doe ik een bestelling bij Stampin' Up! Jij kan je bestelling nog doorgeven tot en met vanavond 8 uur. En ik zal het morgen voor je meebestellen. Vergeet je niet te kijken bij de leuke acties die er op dit moment zijn. Je kan ze hier vinden. 
...
En ik ben helemaal vergeten om iemand uit te zoeken die een leuke verrassing van mij krijgt omdat ik Rising Star ben geworden en ik had beloofd iemand te verrassen ;) Ik heb van iedereen de naam in een bakje gedaan en Rinus heeft een briefje eruit gekozen, en de winnaar is 
..
Marit
...
Gefeliciteerd ik zal de verrassing naar je opsturen en je ziet hem wel verschijnen op je deurmat. 
..
Ik wens jullie allemaal een heel leuk weekend en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes.  
.
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png