zondag 16 november 2014

Stampin' Up! - Happy wonderful Christmas

 ..
Hallo, wat een snert weer zeg! Brr koud maar wel heerlijk freubelweer, bakje thee en koekje erbij ;) je wenslijstje voor Sinterklaas of kerst maken of gewoon lekker bankhangen en het schaatsen kijken, heerlijk! Ik heb net de rolgordijnen bij mijn kleine broer opgehangen hihi zo klein is hij niet :p en ik moet zeggen hij krijgt een super leuk huis! 
..
..
Deze kaart heb ik gemaakt voor de leuke Happy Card kit van deze maand, en deze kaart heb ik gemaakt omdat ik op Pinterest zo'n soort gelijke kaart tegen kwam die ik zooo mooi vond dat ik gewoon moest maken. De basis kaart is gemaakt in de kleur Lost Lagoon en daarop vier strookje dsp uit de All is Calm serie. Aan de bovenkant heb ik een strook Whisper White geplakt en de stippen gestempeld met Soft Sky en de tekst met Lost Lagoon. de tekst komt uit de Wondrous Wreath set. De strook Pear Pizzazz cardstock heb ik geponst met de retired pons Scallop Trim Border en daarom heen een zilverkleurig lintje geknoopt. De sequins komen uit de Frosted Sequins setje.
..
Ik wens jullie nog een hele leuke zondag, ik ga lekker bankhangen ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png