woensdag 19 november 2014

Stampin' Up! - ho! ho! ho!

 ..
Goedemorgen, vandaag een pouch met een set kaartjes ;) Op convention liet Kerstin een prachtige puch zien met een set kaarten en ik moest hem gewoon maken, dit is de kerst variant maar ga deze zeker ook nog in andere thema's maken. Ook had Shelli een leuke workshop met de set Oh, my Goodies en die set is helemaal leuk en ook heel leuk te gebruiken voor kerst. 
..
 ..
Het zakje is gemaakt met een Gift Card Enclosure card en daarom heen heb ik een stuk design papier uit de Under the Tree Specialty Designer Series Paper gevouwen. Daarop heb ik stempels uit de Amazing Birthday set gebruikt, en daarop een stempel uit de Oh my Goodies set. Daarop heb ik met de Scallop Oval en Early Espresso een ovaal geponst, daarop een Whisper White cardstock met de tekst gestempeld en uitgeponst met de Large Oval pons. De ster is gemaakt met de Star Framelits en ik heb goudkleurig glimmer papier gebruikt. Een stuk Baker's Twine in goud erom heen gebonden dan was het wat speelser. In de pouch zitten drie notecards met envelop en ik heb drie verschillende kaartjes gemaakt.
..
 ..
Ik heb design papier uit het Trim the Tree blokje gebruikt en twee fishtails gemaakt, daarop drie cirkels geplakt gemaakt met de 2 1/2" circle punch. Daarop een stempel uit de Oh, my Goodies set, gestempeld met Cherry Cobbler, er ook een in Garden green. Hij is uitgestanst met de Deco Label framelits. Daarop heb ik een stempel geplakt uit de Watercolor Winter Too die ik heb gestempeld in Early Espresso. Het sterretje is geponst met de sterpons uit de Itty Bitty Accent Punch pack. 
..
 ..
Ook op deze kaart heb ook Trim the Tree design papier gebruikt, en het Cherry Cobbler cardstock heb ik uitgestanst met de Deco label framelits, Daarop een cirkel die ik heb gestanst met de Circle Framelits. De Oh my Goodies stempel heb ik gestempeld met Sahara Sand en daarop een Scallop Oval en Large Oval met tekst. De sterretjes zijn geponst met de sterpons uit de Itty Bitty Accent Punch pack. 
..
..
De laatste kaart is ook gemaakt met de Trim the Tree design papier en ik heb een Sahara Sand label erop geplakt en daarop een Early Espresso rondje cardstock. De oh my Goodies stempel is gestempeld in Cherry Cobbler en daarop een stukje kraft cardstock met goudkleurig embossing. De tekst komt uit de Watercolor Winter Too set. De sterretjes zijn geponst met de sterpons uit de Itty Bitty Accent Punch pack. 
.. 
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag en bedankt voor jullie bezoek en berichtjes. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn pouch met kaartjes: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png