zaterdag 22 november 2014

Stampin' Up! - Be You (tiful)

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de dames die meedoen met de In Color club, je krijgt elke maand verschillende producten uit de In Color 2014 - 2015 serie en deze maand was dat Blackberry Bliss. 
..
..
De basis kaart is gemaakt van Blackberry Bliss en daarop een stuk Old Olive. Ik heb op het Whisper White cardstock een rondje geprikt met de Essentials paper piecing pack en de tekste uit de Flower Patch set heb ik gestempeld met dezelfde kleur. Ik heb die eerst gestempeld omdat de bloem in drie d is en je dus niet goed kan stempelen ;) De bloemen komen uit de Flower Patch set en heb ik gestempeld met Blackberry Bliss, en uit gestanst met de Flower Fair Framelits. De takjes heb ik geponst met de Bird Bilder pons en uit de kleur Old Olive. De vlinder is gemaakt van vellum met de Bitty Butterfly pons en hier en daar wat bling ... a girl loves bling! 
.. 
...
Afgelopen week is bekend geworden dat we een geweldige aanbieding hebben voor nieuwe demonstratrices die zich willen aanmelden. Want tussen
..
25 november - 2 december 
..
krijg je 25% korting op je starterskit! 
..
Het duurt slechts een week en er is nog nooit eerder een aanbod als dit geweest!! 
..
Als jij je nu inschrijft als demonstratrice dan krijg je tijdens deze week 25% korting op de Starter Kit, dat betekend dat je slechts €96,75 betaald! Je mag producten uitkiezen ter waarde van €175 en dat uit alle catalogussen die er op dit moment zijn! Is dat een goeie deal of niet!
..
En dat is nog niet alles! Want op elke bestelling die je plaatst in December krijg je ook nog eens extra cash back bonus van maar liefst 5% over alle aankopen die je geplaatst hebt in de maand december bovenop op je normale provisies en bonussen, Wat een super deal om mee te starten!!
..
Als je meer informatie wilt over deze geweldige aanbieding, mail me dan en ik zal zo snel mogelijk antwoord geven, en alles doen om jou te helpen. Of je nu een carriere demo wilt worden of hobbydemo jij bent altijd welkom in mijn team!
..
Ik wens jullie een heel leuk weekend allemaal! 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png