zondag 23 november 2014

Stampin' Up! - It's your Birthday

 ..
Goedemorgen, vandaag weer een kaartje die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge van CAS on Sunday. Deze keer moesten we een kinder kaart maken, en ik dacht gelijk aan de uilen pons, hij blijft leuk vind ik, en is zeer geschikt voor kinder kaarten. Hij is super voor verschillende themas. 
.. 
..
De basis kaart is gemaakt van Melon Mambo en ik heb een A4 door midden gesneden op 10,5 cm breed. Daarop heb ik een stuk van 13,3 x 9 cm in de kleur Tempting Turquoise en daarop weer een stuk Whisper White van 12,8 x 8,5 cm.  Ik heb de tekst gestempeld in Melon Mambo en deze tekst komt uit de leuke Hello Love stempel set. De uil is geponst met de Owl Punch en ik heb Early Espresso gebruikt. Het 'handje' is gemaakt van de vleugel van de Bird Punch. De oogjes zijn gemaakt van cardstock in de kleuren Crumb Cake, Whisper White en Early Espresso. Het design papier komt uit de Colour Collections Bright serie en daarvan zijn het lijfje, het strikje en de ballonnen gemaakt. Het strikje zijn twee hartjes van de Owl Punch en ik heb er een Rhinestone op geplakt. De ballonnen heb ik gemaakt met de 1" circle punch en ook daar heb ik de hartjes gebruikt van de Owl Punch. Het touwtje is gemaakt van Linnen Tread en heb ik vast geplakt met Dimensionals. 
.. 
Ik wens jullie een hele leuke zondag en enjoy!
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png