dinsdag 11 november 2014

Stampin' Up! - Mingle all the Way

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de Happy Card Kit. Ik vind de All is Calm design papier echt helemaal leuk, die kleuren combinatie is echt prachtig! En deze prachtige serie design papier moest ik gebruiken in mijn kit voor deze maand ;) 
..
..
De basis kaart is gemaakt in Lost lagoon met daarop een stuk Pear Pizzazz die een centimeter kleiner is. Daarop heb ik een stuk Whisper White geplakt, die ik eerst heb geembosd met de Decorative Dots Embossing Folder. In de linkerboven hoek een stukje Cotton Ribbon in de kleur Pear Pizzazz vast geniet met de HandheldStapler. Daaronder een sterretje die ik heb geponst met de ster pons uit de  Itty Bitty Accents Punch Pack en ik heb Glimmer papier gebruikt. Het design papier heb ik gesneden in drie en anderhalve centimeter en in een fishtail geknipt en geponst. Daarop verschillende cirkels van 2 1/2 inch en de tekst heb ik gestempeld in Lost Lagoon en komt uit de Mingle All the Way stempelset. 
..
Ben jij nog op zoek naar Sinterklaas cadeautjes? Geef dan je bestelling op tijd aan mij door! Aanstaande zaterdag ga ik een bestelling plaatsen en dan is alles mooi op tijd bij je binnen, Ook is het natuurlijk mogelijk om een cadeaubon te bestellen om weg te geven mocht je niet weten wat je moet kiezen. Je kan je bestelling doorgeven tot en met vrijdag zes uur 's avonds. 
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag. ik ga mijn hobby kamer opruimen, reorganiseren en mijn verpakking materialen een goed plekje geven ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png