zondag 9 november 2014

Stampin' Up! - Very Merry

 ..
Goedemorgen, vandaag is het alweer tijd voor de nieuwe challenge op CAS on Sunday en deze keer moet je lint of touw gebruiken ;) De dames hebben weer super leuke kaarten gemaakt voor deze challenge ... Neem maar eens een kijkje op het blog en dan kan je ook zien wat voor leuke prijs je kan winnen als jij de winnaar bent!
//
..
De basis van de kaart is gemaakt van een halve A4 in de kleur Pear Pizzazz. Daarop een stuk Whipser White die een halve centimeter kleiner is. Aan de bovenkant van de kaart heb ik met Lost Lagoon en een stempel uit de Gorgeous Grunge gestempeld. Ik heb vier verschillende strookjes All is Calm desig papier gesneden van anderhalve centimenter breed en aan de onderkant met de Banner pons de fishtail gemaakt. Ik heb Baker's Twine on de bovenste kaart gebonden en de ster uit geponst uit Glimmer paper met daaronder een stukje decoratie draad. De tekst komt uit de Endless Wishes stempelset en ik heb Lost Lagoon en Pear Pizzazz gebruikt. Bling mag niet ontbreken op deze kaart ;) 
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke zondag en bedankt voor jullie bezoek en berichtjes. Ik geef vandaag een workshop in Heerenveen ... Een dag vol met het maken van kerst kaarten waarvan deze er eentje is. Ik ga gelijk een nieuwe datum plannen, want ik zou deze leuke workshop dagen graag wat meer willen doen ... Jullie horen van mij zo snel mogelijk wanneer die is. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png