woensdag 24 december 2014

Stampin' Up! - Hiep Hiep Hoera

 ..
Goedemiddag, tussen de klusjes en de boodschappen even de tijd gevonden om dit kaartje te maken. Een kaart met producten uit de anuele catalogus en uit de nieuwe Spring / Summer catalogus ;) deze catalogus komt uit op 6 januari, maar je kan hem al bij mij aanvragen, vul het formulier in en ik stuur hem zo snel mogelijk naar je op. Je krijgt de Sale a Brations folder er ook bij ;) 
..
..
De basis kaart is gemaakt in Whisper White en ik heb daarvoor een A4 doormidden gesneden op tien en een halve centimeter en gerild met de Stampin' Trimmer op veertien komma acht centimeter. Daarop een stuk Whisper White van negen en een halve centimeter bij dertien komma acht centimeter. Ik heb de streep gestempeld met Pear Pizzazz, een keer beinkten en dan drie keer stempelen. Deze komt uit de Work of Art set. De stipjes komen uit de Gorgeous Grunge set en die heb ik gestempeld met Lost lagoon. De tekst komt uit de Nederlandse Sentimenten set en daarvoor heb ik ook Lost Lagoon gebruikt. De vlinder, die je kan vinden in de nieuwe Spring / Summer catalogus heet Butterfly Basics,  heb ik gestempeld in Soft Sky en Lost Lagoon en heb ik uitgestanst met de bijpassende thnlits, die Butterflies Thinlits Dies heten. De onderste vlinder heb ik uit White Vellum gestanst. Een deco draadje en wat Rhinestones hier en daar om mijn kaartje af te maken. 
..
Op woensdag 14 januari geef ik een workshop met deze prachtige nieuwe stempelset en dan gaan we drie verschillende kaarten en / of projectjes maken. Wil jij er ook bij zijn? Geef je dan op voor zondag 8 januari. Ik heb plek voor vier dus wacht niet te lang met mailen ;) 
... 
Ik ga lekker even speculaas koekjes bakken en ik ben zeer benieuwd hoe ze gaan worden ..
Hele fijne dag allemaal, dank je wel voor je bezoek en leuke berichtjes. 
..
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png