zondag 21 december 2014

Stampin' Up! - Very Merry

 ..
Goedemorgen, mijn allerlaatste kerstkaart, ik beloof het jullie :p Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe CAS on Sunday Challenge, en deze keer is het thema kerst, en ben ik de sponser. Welke leuke prijs ik ga weggeven kan je vinden op het CAS on Sunday blog ;) Dit is de laatste challenge van dit jaar. We nemen een kleine break, en op 18 januari zijn we er weer, je hebt dus iets langer de tijd om je kaartje te plaatsen. Neem je ook een kijkje op het challenge blog, de andere dames hebben super mooie kaartjes gemaakt. 
..
.. 
De basis kaart is gemaakt in de kleur Soft Sky met daarop een stuk Pear Pizzazz. Het Whisper White cardstock heb ik bestempeld met de prachtige stempels uit de Endless Wishes set (die ik veels te weinig heb gebruikt) Ik heb de kleuren Lost Lagoon en Pear Pizzazz gebruikt om te stempelen. voor de photopolymer stempels gebruikt ik altijd de pierce mat om te stempelen, je afdrukje wordt dan veel scherper. De tekst komt ook uit dezelfde set, en je kan de teksten naar eigen wens gebruiken. Er zitten verschillende teksten in en in twee grotes, heel handig ;) Ik heb rhinestones gebruikt en de sequins komen uit de Frosted Sequins, een dooje met zilverkleurige sequins en witte sneeuwvlokjes. 
..
Ik wens jullie een heerlijk zondag, ik ga mijn hobby kamer opruimen, kerststempels eruit, lente / zomer stempels erin, en ik ga een begin maken met een nieuwe bloglook. Ik hoop dat het allemaal lukt zoals ik bedacht heb ;) Jullie zien het als het zover is .. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png