dinsdag 6 januari 2015

Spring / Summer & Sale-a-brations

 ...
Yeah! vanaf vandaag is de Spring Summer catalogus uit! Deze producten kan je vanaf vandaag bestellen en loopt tot en met 2 juni 2015. Afgelopen week heb je al iets kunnen zien op mijn blog en de komende tijd vind je nog meer, want ik vind deze nieuwe catalogus helemaal te gek. 
...
Hieronder vind je de digitale versie, heb je liever een echte om lekker in te bladeren onder het genot van een bakje thee of koffie dan kan je hem aanvragen via dit formulier. Ik stuur hem dan zo snel mogelijk naar je toe. 
...
...
Wil je nog meedoen met de verzamelbestelling van aanstaande zaterdag? Dan kan jij je bestelling nog tot en met vrijdag 18 uur aan mij doorgeven. Ik zal dan zo snel mogelijk je mail beantwoorden en vergeet niet je gratis artikel door te geven als je een bestelling hebt van €60 of twee als je bestelling €120 is.
...
...
Vandaag begint ook de Sale A Brations. In deze periode is er voor iedereen die een bestelling van €60 doet heel erg aantrekkelijk, want je krijgt dan een artikel naar keuze uit de SAB folder gratis! En doe je een bestelling van €120 dan mag je twee gratis producten uitzoeken en ga zo maar door. Aan de rechterkant van mijn blog kan jij de folder bekijken door op het plaatje te klikken om je keuze te maken als je een bestelling bij mij plaatst of klik op het plaatje hieronder.
...
...
Wanneer jij in deze periode van 6 januari tot en met 31 maart een party of workshop wilt geven bij jou thuis, dan mag je, als je een verkoop hebt van €275 gratis €27 extra aan gratis producten uitzoeken. Je ziet hieronder een overzicht van wat jij extra gratis kunt krijgen. Bel of mail mij voor de mogelijkheden, ik zou het leuk vinden om jou 
..
...
Altijd al zelf demo willen worden bij Stampin' Up! dan is dit je kans! Tijdens de Sale-a-bration periode is er een extra voordeel. Je krijgt zo wie zo 10% extra korting bovenop de 20% bij je eerste bestelling binnen 45 dagen. Maar je mag nu wanneer jij je inschrijft gratis producten uitzoeken, je kan kiezen uit twee verschillende opties. Je mag een gratis kit uitzoeken uit de anuele catalogus of twee gratis Sale-a-Brations producten. Kom gezellig in ons team en meld je aan bij mij door op de Join SU tabblad te klikken, onderin vind je dan de aanmeld knop. Heb je vragen dan mag je me altijd mailen op stampinjanneke@gmail.com
..
And last but not least .. We hebben een nieuwe nederlandse stempelset, en persoonlijk vind ik hem helemaal leuk! Je kan hem niet vinden in de catalogus maar hij is vanaf nu ook te bestellen.
..
..
Aanstaande zaterdag ga ik een bestelling plaatsen bij Stampin' Up! en als je wat wilt meebestellen dan kan dat natuurlijk ;) Je kan je bestelling aan mij doorgeven tot en met vrijdag 18 uur. Tot dan kan jij je ook opgeven voor de wrkshops van deze maand ;o) Ik wens jullie allemaal een hele leuk dag, ik vandaag werken, we hebben belans dag ;) 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png