zondag 4 januari 2015

Stampin' Up! - Happy Birthday

 ..
Goedemiddag, wat een lekker weertje hé? Ik heb de kerstboom de deur uit geschopt gedaan, ik was er zat van, het huis is weer bling bling en straks ga ik lekker een blok wandelen, in het kader van de goede voornemens. Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor een jarige ;) Zo'n soort gelijk kaartje stond in de nieuwe Spring / Summer catalogus en ik heb hem een beetje verandert. 
..
..
De basiskaart is gemaakt in de kleur Pistachio Pudding en ik heb met dezelfde kleur het gaas motiefje gestempeld. Ik heb uit Whisper White cardstock een Party Pennants uitgestanst en daarop een die uit de Hello You Thinlints Die gelegd en uitgestanst. Ik heb hem met Dimensionals op de basis kaart geplakt. Het bannertje heb ik gemaakt met de banner pons en ik het Crisp Cantaloupe cardstock en inkt gebruikt. Het woordje komt uit de Crazy about You set. De vlinder heb ik in dezelfde kleur gestempeld enkomt uit de Butterfly Basics set. Ik heb hem uitgestamst met de Butterflies Thinlits Dies en ook eentje in Crisp Cantaloupe cardstock. Het deco draadje mag natuurlijk niet ontbreken ;) Wat Rhinestones hier en daar maken de kaart wat meer af. 
...
Vanaf dinsdag kan jij al alle spullen bestellen uit de nieuwe catalogus en gaat ook de Sale a Brations van start, ik doe deze dag een bestelling, en natuurlijk kan die van jou er ook bij. Je kunt je bestelling doorgeven tot en met maandag 18 uur, en je krijgt van mij zo snel mogelijk een mail terug. Aanstaande zaterdag doe ik weer een bestelling bij Stampin' Up! en dan ma jij ook meebestellen. Vergeet niet je gratis Sale a Brations product aan mij door te geven als je een bestelling hebt van €60 (bij €120 mag je twee gratis producten uitkiezen, enz) de gratis producten kan je vinden in de kleine Sale a Brations folder. 
..
Wil jij ook graag een Spring / Summer catalogus ontvangen dan kan je dit formulier invullen en dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op. Vanaf dinsdag kan je beide catalogussen ook online vinden in de linker zijkant. 
..
ik wens je een leuke zondag, enjoy it en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes. 
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png