dinsdag 20 januari 2015

Stampin' Up! - Be You {tiful}

 ..
Goedemorgen, het is nog donker als ik dit berichtje schrijf, en ik hoop dat het mooi weer wordt, ik ben de regen wel zat hoor, ik zou wel wat meer zon willen zien! Jullie ook? Vandaag heb ik een Petite Café Gift Bag voor jullie die ik een poos geleden al heb gemaakt maar nog niet heb laten zien op mijn blog.
,,,
..
De basis is een Petite Café Gift Bag die je kan vinden in de Spring / Summer catalogus en hij is gemaakt van Kraft. Aan de binnenkant zit een laagje zodat hi food safe is en je er dus van alles in kan stoppen ... de bloemen heb ik gestempeld met verschillende kleuren inkt en deze prachtige set heet Flower Patch, je vind hem in de Anuele Catalogus. Bij deze set zit een bijpassende set framelits en die heten Flower Fair framelits. Je kan ze los kopen maar in een set krijg je vijftien procent korting. De tekst komt uit dezelfde set en heb ik op Whisper White Cardstock gestempeld. De photopolymer stempels zijn soms moeilijk te stempelen en daarom leg ik de Stampin' Pierce Mat onder mijn cardstock, dan gaat het stempelen makkelijker ;) 
..
Aanstaande zaterdag ga ik weer een bestelling plaatsen en wil jij ook iets meebestellen dan hoor ik het heel graag. Geef je bestelling door voor vrijdag aanstaande voor zes uur 's avonds en ik zal het voor je meebestellen. Vergeet je niet dat het nog steeds Sale a Brations is en je dus bij elke zestig euro iets gratis mag uitzoeken uit de sab folder. 
..
Ik wens je een hele leuke dinsdag en dank jullie wel voor je bezoek en leuke berichtjes. 
,,
Built for Free Using: My Stampin Blog