dinsdag 13 januari 2015

Stampin' Up! - Happy Birthday

 
..
Goedemorgen, bbrr wat een weer hé .. het lijkt wel herfst. Het verveeld altijd zo snel, maar daar entegn is het wel heerlijk knutselweer ;) Vandaag heb ik een cadeau envelop voor jullie, die ik heb gemaakt voor een jarige jet ;)
...
..
Bij mij op het werk kan je hele leuke cadeau enveloppen kopen, maar ik maak ze liever zelf. Ik heb er wel eentje gekocht en die heb ik gebruikt als basis voor mijn envelop. Ik heb de kleur Blushing Bride gebruikt als basis en ook met dezelfde kleur de stippen gestempeld uit de Gorgeous Grunge set. De paper doily heb ik erop geplakt net als het strookje Whisper White. De bloemen zijn gestempeld met de mooie Flower Patch set en uitgestanst met de bijpassende Flower Fair Framelits. Het vlindertje komt uit de nieuwe Butterfly Basic set en heb ik uitgeponst met de Bitty Butterfly pons. De tekst komt uit de Sale a Brations set Big Day. Deze set kan je gratis (net als heel veel andere leuke sets)  krijgen als je een bestelling doet van zestig euro. Je kan alle gratis producten in de Sale a Brations folder vinden. Je vind de folder aan de rechterkant van mijn blog. 
...
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag, lekker knutselen ;) en ik hoop dat het vandaag toch nog even droog wordt. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn envelop:

Built for Free Using: My Stampin Blog
..