zondag 1 februari 2015

Stampin' Up! - Happy Blooming Birthday

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge van CAS on Sunday. Deze week is het thema bloemen, en ik ben zo benieuwd wat jullie gaan maken voor deze challenge. De kaarten van het team zijn weer prachtig, je kan ze allemaal bekijken op het blog. 
..
..
De basis kaart is gemaakt van Whisper White en daarop ook een stuk Whisper White geplakt met de dimensionals. Ik heb Watercolor Wonder Designer Washi tape gebruikt en je vind drie verschillende motiefjes in een pakje, I love washi tape, alleen moet ik echt vaker gebruiken .. De bloemen komen uit de leuke Garden Party set en ik heb ze eerst gestempeld in Old Olive en daarna in real red en ik heb ze daarna uitgeknipt. De tekst komt uit de Flower Patch set en ik heb gestempeld met Real Red, en ik heb de Stamp a ma jig gebruikt om recht te stempelen. De rhinestone heb ik een 'gouden' kleurtje gegeven met de Daffodil Delight Blendabilities. Je kan de rhinestones en de parels heel mooi kleuren met de verschillende blendabilities om ze zo te matchen met je kaart of project. 
..
Aanstaande zaterdag ga ik een bestelling plaatsen en als jij ook iets mee wilt bestellen dan kan jij je bestelling doorgeven tot en met vrijdag achtien uur. natuurlijk mag je ten alle tijden een bestelling plaatsen ;) Vergeet je niet dat het nog Sale a Brations is en je bij elke zestig euro aan Stampin' Up! producten een gratis artikel mag kiezen uit de SAB folder. Je vind deze folder aan de rechterkant van mijn blog. 
..
Ik wens jullie een leuke zondag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) 
..
Built for Free Using: My Stampin Blog