dinsdag 3 februari 2015

Stampin' Up! - Made by me for you

 ..
Goedemorgen, wat een heerlijk weer zeg, tenminste van achter het raam bij kachel lijkt het wel zo ;) Lekker het zonnetje erbij, maar het was wel enorm glad hoorde ik net .. ik ga straks even wandelen en dan merk ik het vast .. 
.. 
..
Morgen heb ik een workshop en ik vind het altijd leuk om de dames te verwennen met een kleinigheidje, en deze keer heb ik dit doosje gemaakt, met iets lekkers erin. Het patroontje kwam ik tegen op het blog van Lena, ze maakt prachtige creaties en deze moest ik gewoon ook eens maken.
..
De basis is gemaakt in de kleur Sahara Sand, en ik heb de zijkanten gesponst met de witte Craft Stampin' inkt. Met de Scallop Circle pons heb ik rondje geponst uit Coastal Cabana cardstock en daarop een Whisper White rondje gestempeld in Strawberry Slush met een stempel uit de A Fitting Occasion. het bloementje heb ik geponst uit Strawberry Slush met de Boho Blossoms Punch. Ik heb Candy Dots Brad Bases er door heen geprikt en daarmee heb ik het Linen Treat vast gemaakt. Op de Brad Base heb ik een Sahara Sand Candy Dot geplakt. 
..
Aanstaande zaterdag ga ik een bestelling plaatsen en als jij ook iets mee wilt bestellen dan kan jij je bestelling doorgeven tot en met vrijdag achtien uur. natuurlijk mag je ten alle tijden een bestelling plaatsen ;) Vergeet je niet dat het nog Sale a Brations is en je bij elke zestig euro aan Stampin' Up! producten een gratis artikel mag kiezen uit de SAB folder. Je vind deze folder aan de rechterkant van mijn blog. 
..
Ik wens jullie een leuke dag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) Ik ga zo aan de wandel, knutsel, naar de kapper en vanavond jaar vergadering van mijn werk .. Enjoy your day!

Built for Free Using: My Stampin Blog