donderdag 5 februari 2015

Stampin' Up - Maandelijke Stampin' Club ...


Wil jij je Stampin' Up collectie graag uitbreiden, zonder een party te houden? Wil je gratis extra producten ontvangen? Wil je elke maand een envelop op je deurmat vinden maar dan met een persoonlijk tintje? Dan is deze club zeker iets voor jou!

Je wordt lid van deze club dmv een email te schrijven naar mij. Elk lid besteed minimaal € 35 per maand en je geeft je op voor een periode van zes maanden. Het is niet mogelijk om tussentijds te stoppen! Je mag zelf kiezen wat je elke maand wilt ontvangen je hoeft niet alleen uit stempels te kiezen. Je keuze kan bestaan uit alles wat er verkrijgbaar is uit de catalogi van dat moment. Jij bepaalt dus zelf wat je wilt ontvangen in je Stampin' Club pakket.

Als het jouw beurt is om de hostess te zijn dan krijg jij voor €30 aan producten van Stampin' Up! gratis. Je mag zelf je eigen cadeau kiezen. Ik hou de volgorde van aanmeldingen aan voor deze gratis producten.

Je ontvangt van mij, gedurende je abonnement, de grote catalogus en de seizoen catalogus gratis en af en toe een leuke verrassing bij je bestelling. Wordt je nu lid dan kan je al in maart starten met deze leuke club ;) 

Ik zal je een email sturen op de eerste dag van de maand om je te herinneren jouw keuze aan mij door te geven. Je kan je nu inschrijven dmv een mailtje te schrijven. Vind je het leuk om mee te doen? Klik op de email button in de blogroll. Heb je vragen dan hoor ik het graag van je.

De Stampin' Club is exclusief verzendkosten, deze komen er nog bij en is afhankelijk van je bestelling. Past het door de brievenbus dan zijn de kosten €3,50 Pakketten worden verzonden via de DHL en de kosten zijn €5. Wil je liever via post.nl dan zijn de kosten €6,50 Het is ook mogelijk om de bestelling bij mij thuis af te halen ..


Dit zijn de nieuwe weekly deals, zijn ze niet super .. Op mijn lijstje staat de Striped Scallop Thinlits dies bijna bovenaan, dus die valt vast in mijn mandje. Wil je ook iets van deze weekly deals, uit de anuale catalogus of de spring / summer catlaogus? Aanstaande zaterdag ga ik een bestelling doen en jij kan je bestelling doorgeven aan mij tot en met vrijdag zes uur ... individuele bestellingen zijn altijd mogelijk. Deze bestellingen worden rechtstreeks bij je thuis afgeleverd. Heb ik dan geen last van invoer rechten vragen jullie wel eens, maar dat is absoluut niet zo, want het wordt geleverd vanuit Franfurt en niet vanuit Amerika ;) 

Ik wens jullie een hele leuke dag ;o)