woensdag 11 februari 2015

Stampin' Up! - To You From Me

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaart die de dames van de In Colors Club vandaag op de mat vinden. Ik laat de Tangelo Twist kaart zien, maar ik heb hem in vijf verschillende kleuren gemaakt ;) Elke maand vind je een kleur van de In Color collectie en na 5 maanden heb je de kleuren allemaal. Je vind in deze club cardstock, inkt, refill, een marker, lint en knijpertjes en aan het eind een leuke verrassing. Deze club is bijna afgelopen en er zijn nog een paar plekjes voor de volgende ronde, meer informatie vind je hier.
.. 
..
De basis van de kaart is gemaakt in Whisper White met daarop een stuk Tangelo Twist. Ik heb het geembosd met de Polka Dots embossing folder en daarna de zijkanten omgevouwen en op geplakt met snail. Het label heb ik gemaakt van Whisper White van vijf centimeter breed en ik heb de bovenkant geponst met de Ornate Tag Topper Punch die je kan vinden in de spring / summer catalogus. Ik heb er een stuk Tangelo Twist Stitched Satin Ribbon aan geknoopt en ook een klein stukje vastgeniet aan de zijkant van het label. De vlinder heb ik gestempeld indezelfde kleur en komt uit de Butterfly Basics stempelset. Ik heb de vlinder uitgeponst met de Butterflies Thinlits Dies en ook een uit White Vellum die ik op de vlinder heb geplakt en daarop paerls, zodat je het lijm niet ziet. Het rondje heb ik gestempeld met Sahara Sand en komt uit dezelfde set. De tekst komt uit de And Many More set en heb ik gestempeld met Tangelo Twist. De label is op de kaart geplakt met Dimensionals.
..
..
De nieuwe weekly deals zijn online! En ze zijn weer helemaal leuk en ik heb de leuke Gift card envelope & trims thinlits dies voor mezelf gekocht, en die Mustache framelits viel ook zomaar in mijn mandje :p Wil je ook iets meebestellen van deze leuke deals of iets anders uit de lopende catalogussen? Aanstaande zaterdag ga ik een extra bestelling plaatsen. Geef je bestelling door tot en met vrijdag 18 uur via de mail. Iedereen die een bestelling plaatst vind een leuke verrassing in  haar bestelling .. 
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke woensdag, ik ga eerst boodschappen halen en dan lekker scrappen ;) 

Built for Free Using: My Stampin Blog