woensdag 26 februari 2014

Merry Christmas


Goedemorgen, allereerst bedankt voor de lieve berichtjes, mailtjes, sms en appjes om te vragen hoe het met mijn rug gaat. Met mijn rug gaat het elke dag iets beter, ik merk dat de rust mij goed doet en over een uurtje moet ik naar de fysio, en ik hoop zo dat hij me verder kan helpen met mijn pijn.

Vandaag een kaartje waar ik afgelopen dagen mee bezig ben geweest voor de Christmas Challenges {with sketches} blog. Anders ben ik in een uurtje klaar met een kaartje en nu wel een dag of twee ;( Zo niet leuk maar het komt vast wel weer ;) Deze keer heb ik de sketch gemaakt, en wat een prachtige kaartjes hebben de meiden weer gemaakt zeg, zo verschillend met dezelfde sketch. En ik ben zeer benieuwd wat jullie met deze sketch gaan maken.


De basis van de kaart is 14 x 14 cm in de kleur Crumb Cake met daarop een stuk Early Espresso van 13 x 13 cm. Het design papier heet Season of Style en komt uit de herfst / winter catalogus. Ik heb onder de strook een stuk Cherry Cobbler cardstock geplakt en de Large Scallop Edgelits gebruikt om de strook te maken. Het Early Espresso rondje in het midden heb ik uitgestanst met de Starbust Framelits. De kerst ballen komen uit de Christmas Collectibles heb ik gestempeld met Crumb Cake en Cherry Cobbler inkt op Whisper White en uitgeponst met de Christmas Ornament Punch. Deze stempels en de pons zijn nog steeds verkrijgbaar zoals meer kerst stempels van de herfst / winter catalogus. Je vind ze hier. De draadjes heb ik gemaakt met zilver kleurig borduurgaren en hier en daar wat bling. De tekst komt uit de Teeny Tiny Sentiments en heb ik gestempeld met Cherry Cobbler op Whisper White. Ik heb hem uit geponst met de Word Window punch en daarna op een stukje Crumb Cake geplakt wat ik heb geponst met de Modern Punch.

Ik wens jullie een leuke dag en ik ga straks naar de fysio. Gelukkig woont hij in Nij Beets dus ik hoef niet zo ver ... wordt vervolgd ;)

Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: 

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png