donderdag 6 maart 2014

For You


Hallo allemaal, vandaag niet een kaart maar een cadeau zakje. Mijn zwager was laatst jarig en we hebben hem een cadeaubon gegeven en de winkel had het practig ingepakt hoor, maar ik wilde toch zelf iets maken ;) Dus heb ik een Tag a Bag Gift Bag gepimpt. 

..
Als je deze zakjes besteld dan krijg je 10 stuks, ze zijn al voorzien van de leuke chevron randjes dus helemaal klaar voor gebruik. Het touwtje komt uit de SAB folder en kan je gratis uitzoeken bij een bestelling van €60. Het touwtje zit vast met Sticky tape achter de labels en je hoeft alleen de strik er maar uit te halen. De labels heb ik gestanst uit de Chalk Talk Framelits en de onderste heb ik geembost met de Alphabet Press Embossing Folder. Het bovenste label heb ik gestempels met Baked Brown Suger op dezelfde kleur cardstock. De For You stempel komt uit dezelfde set en heb ik gestempeld met Coastal Cabana op Neutral White cardstock, een naturel kleurig cardstock met een stipje. Ik heb hem uitgeponst met de cirkel pons. De blaadjes heb ik gestanst met de Little Leaves Sizzlits en ook in Neutral White cardstock. Wat zilver kleurig garen en een candy dot, cadeautje erin en klaar .... zo leuk om te maken en zeker niet moeilijk! 
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag ;) 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn Gift Bag: 

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png