zondag 2 maart 2014

Make a Wish


Goedemorgen, alweer tijd voor een nieuwe challenge bij CAS on Sunday! Deze week is het thema 'Color me Pretty' en willen we graag kaarten zien waarin je markers of potloden hebt gebruikt. En natuurlijk moet het clean en simpel zijn!

...
Toen ik deze kaart (Thank you Amy for the inspiration) zag op pinterest moest ik hem gewoon maken, wat een beauty! Ik heb de basis gemaakt in Coastal Cabana en daarop een stuk Whisper White. De sterretjes heb ik gestempeld met Real red, Coastal Cabana en Crumb Cake. De banner met stip heb ik gestempeld in Real Red en die met streepjes heb ik gestempeld met Crumb Cake. Deze komen allemaal uit de Perfect Pennants stempel set. Een strookje Coastal Cabana heb ik met de banner punch geponst zodat je een leuk fishtail krijgt. Het strookje rode design papier komt uit de Fresh Prints collection. De stempel Make a Wish heb ik gekleurd met mijn Stampin' Write markers (ook in Real Red, Crumb Cake en Coastal Cabana) en uitgestanst met de de Banner Framelits Dies. De a heb ik nog eens uitgeponst met de kleine circle pons uit de Punch Pack. Linnen Treath om de banner wat bling (zo onmisbaar voor mij tegenwoordig) en klaar. 
..
Aanstaande zaterdag doe ik weer een bestelling bij Stampin' Up! Wil je ook iets mee bestellen dan kan jij je bestelling tot en met woensdag doorgeven via de mail. Ik mail je dan zo snel mogelijk terug. Vergeet niet de Sentimenten actie en de Sale a Brations. Bij elke €60 die jij besteed mag je iets gratis uitzoeken! 
..
Ik wens jullie een hele leuke zondag en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) 
 ..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart: