zondag 8 juni 2014

Miss You ...

..
Goedemorgen allemaal, alweer een heerlijk lang weekend voor mij en voor vele van jullie. Wat een zaigheid hé. Nog een paar weekjes dan beginnen de vakanties alweer, wij moeten nog acht weken en dan hebben wij ook vakantie. Time flies ... ik heb er zin aan ;)
..
Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de volgende CAS on Sunday challenge en deze keer een echte uitdaging voor mij, want het thema deze week is Paper Piecing, en tja welke stempel moet je daar nu voor gebruiken? Afgelopen week heb ik mezelf getrakteerd op deze leuke For the Birds set en ik dacht dat die wel kon. Ik heb een stuk Whisper White cardstock van 9,5 x 13,8 cm gesneden en met Stazon Black de stempel op gestempeld. De brievenbus is gepaperpieced met Real Red uit de Bright Color Collection designer Series Paper Stacks.  Het vogeltje heb ik ingekleurd met mijn Prisma potloden en ik heb een beetje schaduw gemaakt met een licht grijs potlood. Het tekstje zit op dezefde stempel als de brievenbus. Ik heb het gemat op Real Red cardstock en dat weer op een dubbel gevouwen kaart geplakt met dimensionals. Ik hou van mijn dimensionals, ze plakken top, zijn zeshoekig en het papiertje gaat er snel van af. 
..
Aanstaande woensdag heb ik een workshop bij mij thuis en dan gaan we een kaart en een doosje maken met de Tag Topper Punches. Er zijn nog plekjes vrij en ik zou het heel gezellig vinden als jij er bij kan zijn. Geef je vandaag nog op want vol = vol. Het doosje wat we gaan maken heb ik al laten zien en de kaart zal ik woensdag showen, zo blijft het toch nog een beetje een verrassing voor de dames die komen wat we gaan maken. 
..
Ik wens jullie allemaal een heel leuk weekend en geniet van het mooie weer. 
..
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart

 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png