dinsdag 23 september 2014

Stampin' Up! - Happy Birthday

 ..
Goedemorgen, vandaag een kaartje die ik had gemaakt voor de meeting van Carmen. In plaats van 12 kaartjes maken om te swappen moesten we een kaart maken en de materialen die ik had gebruikt moesten in een dicht zakje. Deze zakjes gingen uitgedeeld worden en daarmee moesten we een kaart maken. Ontzettend gaaf om te doen, en deze kaart had ik gemaakt.
...
..
De basis is gemaakt van Crumb Cake met daarop een stuk Pink Pirouette en Naturals White. Ik heb een Tea Lace Paper Doilies om de kaart gevouwen en met de circle pons een cirkel geponst en geembosd met de Decorative Dots Embossing Folder. Daarop een hart geponst met de Sweetheart Punch. Met het kleine cirkel ponsje heb ik een rondje geponst en daar een Rhinestone ingeplakt. Ik heb een Essentials Hardware Clip gebruikt om het wat minder strak te maken. De tekst komt uit de And Many More en heb ik gestempeld met Crumb Cake. Wat extra Rhinestones maken mijn kaart compleet. 
... 
Vergeet jij je noet op te geven voor de Kerst workshop dag die ik geef op 9 november? Er zijn al opgaves binnen, ik zou het ontzettend gaaf vinden als er meer dames of heren komen ;o) Ik wens jullie een hele leuke dag. Geniet van het mooie weer en bedankt voor je bezoek aan mijn blog ;) 
... 
Dit heb ik gebruikt voor mijn kaart:
 photo Naamtag_zpsf73dc3aa.png