vrijdag 20 februari 2015

Stampin' Up! - Live Well

 ..
Goedeavond, vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de leuke sketch van Stamping and Blogging. Ik ben niet lid maar ik zie de sketches elke week voorbij komen, en zoals je misschien wel weet, I love sketches. En ik heb andere kleuren gebruikt dan ik anders zou doen, maar de combi is heel mooi vind je niet?  
.. 
..
De basis kaart is gemaakt in de kleur Marina Mist en de kaart is een a vier cardstock doormidden gesneden op tien en een halve centimeter. Ik heb een design papiertje uit de All Abloom paper stack gebruikt en daarop een een stuk Mossy Meadow en Daffodil Delight. Ik heb met de 2 1/2" circle pons een rondje geponst uit Marina Mist. Alle papiertjes heb ik aan de zijkanten 'omgekruld' zodat het niet allemaal zo plat is. Ik heb met Mossy Meadow gestempeld en uitgestanst met de Deco Label Framelits. Ik heb de stempel ook met Daffodil Delight gestempeld en uitgeknipt. deze stempels komen uit de leuke Oh, my Goodies set. De candy dots maken het net iets meer af, anders was hij wat kaal. 
..
Ik wens jullie een leuke avond en bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtjes ;) Enjoy your day!
..
Built for Free Using: My Stampin Blog