dinsdag 3 maart 2015

Stampin' Up! - Sneak Peek workshop 22 maart

 ..
Goedemorgen, vandaag een van de projecten die we gaan maken op de workshop van 22 maart aanstaande. Dit mini album is heel leuk als je hem openmaakt, zie je verschillende bladzijden waar je heel veel foto's en andere leuke spullen in kwijt kunt. 
..
..
De bladzijden zijn gemaakt in Whisper White cardstock en de omslag is gemaakt van Basic Black cardstock. Het is dicht geknoopt met de Basic Black Chevron lint. het design papier komt uit de Stacked with Love Designer Series Paper Stack en je vind heel veel leuke printjes in dit dsp blokje. De Calypso Coral cardstock heb ik geembosd met de Stylish Striped. De Tea Lace Paper Doilie heb ik door de midden gesneden en ik heb dsp gebruikt om een label te maken met de Angled Tag Topper Punch en de fishtail te maken. Het touw komt uit de Painted Blooms Cotton Twine collectie en heb ik gedeeld en daarna onder de stempel geplakt. De Snapshot stempel heb ik gestempeld met Memento Inkt en uitgeknipt. 
..
Heb je ook zin om te komen op deze leuke dag in heerenveen, dan kan jij je nog opgeven tot en met vrijdag aanstaande. Je kan je inschrijven door mij te mailen op stampinjanneke@gmail.com en schrijf in het onderwerp Happy Stampin' Dag Heerenveen en je krijgt van mij zo snel mogelijk een mail terug, Zodra de inschrijving is gesloten mail ik je weer met de betalings gegevens en een lijst met spullen die je mee moet nemen. Meer informatie kan je hier vinden. 
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag ;) 
..
Built for Free Using: My Stampin Blog